Medycyna
Żyjemy aby leczyć i pomagać....
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Medycyna Strona Główna
->
Moderacja.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wstęp
----------------
Dzieńdobry.
Moderacja.
Zastrzeżenia.
Wszystko
Choroby
----------------
Przeziębienia.
Grypa.
Ptasia Grypa.
Katar
Lekarze
----------------
Studenci
Lekarze
Marzenie o zawodzie lekarza
Kobieta
----------------
Ciąża
Problemy.
Rady.
Dojrzewanie
Ratownictwo
----------------
Pierwsza pomoc
Ratownictwo wodne
Ratownictwo górskie
Ratownictwo medyczne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kubtelbue
Wysłany: Pią 1:56, 29 Gru 2006
Temat postu:
Hi
Great site. Keep doing.
We enjoyed visiting your website very much. We enjoyed visiting your website very much.
Also visit my sites:
clonazepam
http://clonazepam.butkel1.org/
clonazepam
Thank's!
Paramedic
Wysłany: Nie 8:26, 05 Mar 2006
Temat postu: Propozycja Regulaminu Forum
Regulamin Forum
Informacje ogólne:
1. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
2. Obowiązują zasady kultury, nie nadużywamy wulgaryzmów.
3. Nie cytujemy na forum korespondencji prywatnej bez zezwolenia rozmówcy.
4. Cytując tekst z jakiegokolwiek innego źródła podajemy go jako cytat z podaniem dokładnego źródła skąd pochodzi.
5. Przed założeniem nowego tematu sprawdzamy czy wątek o podobnym temacie już istnieje.
6. Unikamy wypowiedzi nic nie wnoszących do dyskusji (szczególnie jednozdaniowych) oraz wpisów w stylu "zgadzam się", "masz rację". Staramy się aby wypowiedź była bardziej rozbudowana.
7. Nie nadużywamy możliwości wstawiania tzw. "emotoikon" oraz używania kolorów w postach.
8. Maksymalna wielkość podpisu / sygnatury wynosi 255 znaków.
9. Maksymalny rozmiar avatarka wynosi 80x80 pikseli i rozmiar do 6kB.
10. Zabrania się umieszczanie avatartka o treściach pornograficznych, rasistowskich i antysemickich.
11. Na forum obowiązuje język polski wraz z wszystkimi jego regułami gramatycznymi, ortograficznymi, interpunkcyjnymi itp. Jeśli ktoś ma problemy, niech skorzysta z edytora tekstu, a następnie przeniesie tekst na forum używając metody copy- paste. Nie dotyczy pisania bez polskich znaków, co często jest problemem stricte technicznym.
12. Nie piszemy DUŻYMI LITERAMI. Zgodnie z netykietą oznacza to podniesiony głos, a nikt nie lubi jak się na niego krzyczy
13. Cytując czyjąś wypowiedź, cytujemy tylko ten fragment na który odpowiadamy, bądź który komentujemy.
14. Dostęp do pisania na forum mają tylko zarejestrowani użytkownicy.
15. Kolor czerwony jest używany tylko do adnotacji administracyjnych i moderatorskich.
16. Tytuł nowego tematu musi nawiązywać do treści zawartych w wiadomości.
17. W punktach nieuregulowanych niniejszym regulaminem prawo do rozstrzygania wszelkich sporów maja administratorzy i moderatorzy
Na forum zabrania się:
1. Prowadzenia prywatnych dyskusji lub dyskusji nie związanych z tematem wątku.
2. Obrażania innych osób.
3. Umieszczania w postach plików graficznych niewiele wnoszących do dyskusji
4. Zaśmiecania wątków wypowiedziami nie związanymi z tematem.
5. Używania cudzych avatarów bez zgody właściciela.
6. Umieszczania postów o tej samej treści w różnych działach forum.
7. Podwójnego rejestrowania się na forum. I korzystania z więcej niż jednego nicka.
W przypadku naruszenia powyższych zasad moderatorzy zastrzegają sobie możliwość:
1. Usunięcia postów.
2. Usunięcia tematów.
3. Usunięcia użytkownika naruszającego regulamin.
4. Nadania użytkownikowi rangi "Szkodnik" (za 3 ostrzeżenia) bądź "Dywersant" (za 4 ostrzeżenia).
5. Przyznawania użytkownikom łamiącym regulamin ostrzeżeń (4 ostrzeżenia = ban)
6. Nałożenie czasowego bana na użytkownika (pierwsze ostrzeżenie - tygodniowy ban, drugie - ban na dwa tygodnie, trzecie - ban na miesiąc, czwarte - ban dożywotni)
7. Przewiduje się przyznawanie UPOMNIEŃ - za nieprzestrzeganie obowiązujących zasad na forum. Mają one charakter pouczenia
8. Przyznawanie użytkownikom notorycznych upomnień, prowadzi do otrzymania OSTRZEŻENIA.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin